čtvrtek 28. dubna 2016

Sekáčový haul

Nazdárek lidi!

Taky tak rádi nakupujete v sekáčích? U nás ve městě je pár fajn sekáčů, ale žádný se nevyrovná tomu, který mám hned vedle ve vchodě - Merlin. V Merlinovi mají totiž takovou skvělou věc - bednu s věcmi za 10 Kč. Povětšinou se v ní válí jen věci velikosti 46 a víc, ale párkrát se mi poštěstilo a našla jsem tam pár kousků, které mi sedly.
Přináším Vám tedy haul z toho, co jsem za posledních pár let, co nakupuju v sekáčích, uhnala převážně za desetikorunu. Větší část oblečení potřebovala jisté úpravy, aby seděla správně. Některé kousky se upravit nedaly, a tak byly přetvořeny v něco jiného.
No, nebudu Vás napínat, tady to máte :)

První část

Druhá část


Těším se na Vás u dalšího příspěvku! Mějte se :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)