pondělí 30. května 2016

EXPRESS MYSELF

Nazdárek lidičky^^

Již odmala jsem byla velmi nepořádná a líná uklízet. Dělání nepořádku mi šlo. A vzhledem k tomu, že jsem vždycky byla i kreativní (což mám po mamce), tak jsem ten nepořádek taky vždycky udělala a jen málokdy uklidila.

No, časy se mění, všechno se mění, ale něco zůstalo. Nepořádek při tvoření se mě stále drží a co je horší, bez toho nepořádku to není tak nějak.. dostačující? Jako bych nevyvíjela dostatečné úsilí. Takže teď sedím na posteli, měla bych se učit, vedle sebe čokoládu, a na zemi stativ s foťákem směřujícím na svou pracovní podložku, na které se válí ladem barvy na látku i akrylovky, štětce a další věci. Mám za sebou tvořivé dopoledne a jsem natěšená, až všechno dám dohromady, ale momentálně jen tak lenoším a přežírám se čokoládou...

Teď mám týden bez zkoušek, a i přes to, že bych se už měla zase začít připravovat, zas mi hlavou víří různé nápady. Nevím jestli to znáte, ale každou noc nemůžu usnout, jelikož myslím na všechny ty věci, které chci udělat, které chci natočit, jak tvořím, zkrátka na všechno, co by se dalo nějak zrecyklovat, udělat z toho DIY video a ukázat ostatním, že ne všechno musí být nudné. Jenže bohužel na většinu, co Vám chci ukázat, není čas a ani náklady. Všechno se bude muset přidávat postupně.

Každopádně ale, teď mám předtočená dvě DIY videa, už je jen doupravit :3 Myslím že ze všeho co ve svým životě dělám (kromě tancování a jídla) je tvoření, upravování a přešívání moje nejoblíbenější činnost. Dělám jí už roky, už od základky jsem si předělávala věci podle toho, jak jsem chtěla :) To je taky směr, jakým se chci v životě ubírat. Dělání nových, origináních, zajímavých, zábavných věcí. A skrz ně vyjádřit, kdo jsem.

Mějte se krásně, Terka <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)