neděle 29. května 2016

Oblíbenci za květen '16

Nazdárek lidičky :)

Jelikož se květen chýlí ke konci, natočila jsem pro Vás oblíbence. Video je zde:

A teď se ke všemu ještě víc rozpovídám :D
Kleštičky na řasy jsou skutečně lifesaver. Moje řasy jsou přrozeně docela krátké, světlé a hodně směrem dolů, tak když jsem si pořídila tyto kleštičky z KIKu a naučila se s nimi, moje oči najednou úplně změnily vzezření. Zkrátka vypadám živější, řasy směřující nahoru mi jakoby otevřely oči. A hlavně jsou mé řasy teď tak dlouhé, že mě skoro šimrají, což je super pocit :3

Další věc jsou svíčky. Ne že bych nikdy neměla ráda svíčky, to ne, už odmala mě fascinuje oheň a vosk a hrávala jsem si se svíčkama... trochu pyroman jsme byla.. :D Ale tyhle z Ikey jsou zkrátka úžasné. Jak jsem zmínila, doma máme vanilkové, a já mám na koleji pomerančovou a jahodovou. Nemůžu se rozhodnout, která voní líp...

Knížku #GIRLBOSS od Sophie Amoruso skutečně doporučuju, je to autobiografie, ve které je vidět, že i z člověka s absolutně žádnou budoucností, jak se zdá, se může stát CEO nějaké úspěšné firmy. Jako třeba Nasty Gal. #GIRLBOSS rozhodně stojí za to si přečíst, bohužel mám pocit, že je k sehnání pouze v angličtině, takže pokud angličtina není Vás šálek kávy, zatím není přeložena. Možná jí jednou přeložím právě pro Vás :D :3 Co jsem koukala, je k sehnání v Neoluxoru, ale já Vám jí našla online ke stažení v pdf a zcela zdarma. Tak neváhejte a stáhněte si jí^^

Moje oblíbené kousky oblečení, které jsem v květnu dost nosila, je overal nebo šaty s košilí nebo tričkem pod. Pokud není ještě úplné horko, tato kombinace je praktická, a vypadá přece jenom trochu upraveněji :)

Daylio: aplikace, která sleduje, jakou máte každý den náladu. Večer si zapíšete, co jste ten den dělali a jak jste se u toho cítili, a když se k tomu někdy za čas vrátíte, zjistíte, že nemáte tak mizerné dny a že nejste tak smutní. Mně to dost pomohlo, zamyslet se nad tím, jak se celé dny cítím. S tím souvisí psaní deníčku, kam tedy zapisuju, co se událo, své sny, které se mi zdály, a nově také každý den napíšu tři věci, které mě ten den potěšily. Pomáhá mi to udržet si dobrou náladu :)

A naposled Vám sem vložím tři zmíněné písničky :)







Mějte se krásně, pa, Terka :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)