středa 18. května 2016

Středa 18.5.

Nazdárek lidi :3

Je středa odpoledne (ačkoli mám pocit, že je čtvrtek), a já mám za sebou jeden úspěšně zvládnutý zápočtový test z dějin umění momentálně se učím na test z antiky, který mám v pátek. Vůbec se mi nechce, je toho tolik... ale říkám si, že to aspoň zkusím a nebudu se dopředu vzdávat, kdo ví, třeba ho napíšu. A většinou ani profesoři podle jména neví kdo je kdo, takže se vlastně ani moc neztrapním :D

Včera jsem po tom testu měla tak zvláštně dobrou náladu, což už se mi dlouho nestalo, a ta se ještě zlepšila, když jsem si v tramvaji povídala s devadesátiletou babičkou a jejím synem. Vážně mě to potěšilo a jsem si jistá, že i je :) A s tou dobrou náladou jsem se rozhodla udělat další z mých šílených nápadů a koupila jsem si růžovou barvu na vlasy :3 Já samotná nejsem extra velký fanda růžové, a co se týče vlasů, tak mám raději mintovou a lila, ale vzhledem k tomu, že si vlasy nechci zesvětlovat, tak zelená by asi na tu mojí zrz zrovna nádherně nechytla :D
Můj původní plán byl nabarvit si vlasy po zkouškách, jestli je udělám, ale myslím že to udělám tak jako tak a klidně ještě dřív než je budu mít všechny hotové :3 Třeba mi rupne v bedně a udělám to zítra, abych aspoň na chvíli rozptýlila své myšlenky od zkoušek :D

V pátek po antice se vracím zpět do Příbrami a na nějaký čas si půjdu sednout do knihovny, abych si načetla materiály k jiné zkoušce.
Už aby bylo po všem a bylo léto, co říkáte? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)