čtvrtek 12. května 2016

Lipstick collection, distressed jeans & announcement

Nazdárek lidi :3
Omlouvám se, že jsem více méně neaktivní, ale začíná nám zápočtový týden a tím pádem mě čeká 12 zkoušek, bude to masakr :D Proto nemám moc čas ani blogovat, ani moc točit a zveřejňovat videa. Ovšem našla jsem si čas a natočila dvě za tu dobu, co jsem byla neaktivní - DIY roztrhané džíny a první část kolekce rtěnek. Pokud jste to zmeškali na yt, tady jsou videa:

Jinak Vám moc všem děkuju za podporu a za 42 odběratelů, moc si toho vážím :) <3

Mám v plánu spoustu dalších videí, v brzké době natočím fakta, a taky další DIY video, což bude galaxy tutoriál :) Dejte mi vědět, zda byste měli zájem třeba i o pet tag nebo o cokoli jiného, v plánu mám i další video z koleje, jehož příprava bude trvat déle, ale pokud se všechno vydaří tak, jak má, bude to minimálně vtipné video.. :3

To je prozatím asi vše, děkuju za pozornost a držte mi palce při zkouškovém :)
Papa :3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)