úterý 3. května 2016

STAPLES |

Nazdárek lidi :3

Dnes jsem vydala další video, na kterém jsem docela tvrdě pracovala. Snažila jsem se udělat co nejzajímavější thumbnail/ikonku, aby přilákalo víc lidí, poprvé v životě jsem namluvila voiceover/mluvený komentář a současně jsem k videu přidala anglické titulky, takže asi chápete, o kolik práce navíc to oproti předešlým videím bylo :D Ale tvrdá práce se vyplatí, že ano^^
Před pár hodinami jsem přijela z koleje, vrhnu se na poklízení a připravování nového místa k točení a zítra natočím, jak si upravit/roztrhat/zkrášlit (!) svoje džíny :) Těším se na to tak moc, že bych je nejradši začala ničit/zdokonalovat už teď, ale musím počkat, až bude všechno ready na natáčení :)
Mimo jiné jsem ráda, že jsem tak brzo doma a mám čas na točení a upravování videí :) Těším se na cyklootvírák, který je tenhle víkend :3 a v pátek jdu do steakhousu! *-* 

Tady je to dnešní video, snad se Vám bude líbit *-* Doufám že to vložené úsilí do něj bude znát.. :D


Děkuji za pozornost a těšte se na mě u dalšího příspěvku :3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)