úterý 24. května 2016

Úterý 24.5.

Nazdárek lidi!^^
V pátek jsem byla s mamkou ve starší části Příbrami z důvodu navštívení knihovny. Kvůli zkouškám potřebuju načíst pár literatury, mimoto ještě do konce června musím odevzdat seminárku, ale teda vůbec nemám čas momentálně cokoli číst se vším tím učením, tak vůbec nevím, jak tohle zvládnu… Mimochodem tady je všechno, co jsme si s mamkou v knihovně půjčily :D














 Moje knížky jsou tu nudněji znějící, ale doufám že se k tomu nějak prokoušu a bude to zajímavé. Nejvíc se asi bojím Podlahy, ale byla to úžasná osobnost, tak třeba se do toho vážně dostanu… No, snad.

Mimo jiné jsme také zamířily do výtvarných potřeb, ze kterých jsme si odnesly převážně nové akrylovky. Víte co to znamená? Galaxy DIY bude již velmi brzo J Vévodící odstíny jsou modrá, tyrkysová a růžová, ostatní barvičky už mám doma :3
Momentálně jsem v průběhu natáčení pár videí, snažím se, aby i přes zkoušky byla videa vydávána víceméně stejně často, 2x za týden. Pokud se to povede, tak budu mít předtočená dvě nebo tři videa a jedno už čeká na zveřejnění, bude to haul a pravděpodobně ho zveřejním v neděli nebo pondělí J
Doufám, že se těšíte tak jako já J
V sobotu ráno jsem šla s babi a mamkou na farmářské trhy. Nikdy jsem nebyla v Praze na trzích, tak nemůžu posoudit, v čem se liší, ale Příbram je holt… no, Příbram. Takže nic extra. A hned poté jsem zamířila opět do knihovny, ve které jsem chvilku studovala a odnesla si – opět – knížky. Tři díly Pijoana (kdo nezná, je to studnice výborných obrázků pro historiky umění, ale co se týče textu okolo, prý nestojí za nic), a nejsou zrovna nejmenší. A potom takovou malou knížečku o Keltech, a ačkoli mě Keltové zrovna moc neberou, tohle znělo zajímavě. Nevím ale, jak budu mít čas to přečíst, zatím to co nemám povinně, tak se přesune v seznamu až na konec…

Dejte mi vědět, co byste chtěli, abych na blog přispívala, aby tu nebylo tak smutno J
Přeju Vám všechno nejlepší teď ke konci roku, ať se Vám vyvede vysvědčení, maturity či zkoušky, a těšme se na léto J


Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)