pátek 27. května 2016

Inspiration #2

Nazdárek lidi! :3

Doufám že se Vám líbí tento typ příspěvků, přidávání inspirace a zkrátka obrázků, co se mi líbí :)
Mám uložené tuny obrázků, ale rozhodla jsem se teď zveřejnit ty nejnovější, když jsou aktuální. Taky napíšu komentář k fotce, pokud si budu myslet, že to bude třeba :)

Dnešní dávka inspirace je převážně z instagramu, užijte si to^^

Moschino, má oblíbená vysněná značka^^

G-Dragon, jeden z nejtalentovanějších korejských umělců a taky známý po celém světě^^ (mimo jiné můj manžel <3) Tahle scéna je z natáčení jeho nové reklamy :3
















Pony makeup, tahle slečna je vizážistka CL, další z nejznámějších korejských celebrit :)






Trochu se to liší od stylu Moschina, který mám ráda (nebo spíš stylu Jeremyho Scotta heh :D), ale i tak se mi to líbí *-*



Znáte Eat your kimchi? Simon a Martina jsou nejvtipnější, nejúžasnější a nejroztomilejší pár. To je lež, jsou to totální cvoci, jsou úžasní, nějakou dobu žili v Koreji a před pár měsíci se přestěhovali do Japonska :)






Tyto tři fotky jsou z buzzfeedu a jsou to nejroztomilejší, co jsem kdy viděla. Rozhodně je využiju při rozhodování budoucího tetování.

Znáte youtuberky Niki a Gabi? Jsou dvojčata^^


Takže to je vše, mějte se krásně! *-*
Pa <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)