středa 17. srpna 2016

Recenze na Missha Procure Damage Break Steam Hair Mask

Dobré odpoledne,
nedávno jsem si nechala ostříhat vlasy a zbavit se tak zničených několika centimetrů, které mě trápily. Ačkoli se tím mé vlasy dost ozdravily, chtěla jsem jim trochu víc v regeneraci pomoct a proto jsem si koupila masku od korejské kosmetiky Missha.
Jde o čepici s kůrou, která se po aplikaci na hlavu (jako koupací čepice) a po krátkém vmasírování kůry do vlasů začne zahřívat. Nechte působit 10-15 minut a smyjte. Vlasy by měly být hebké a viditelně zdravější.
Jsem veliký fanda korejské kosmetiky (v podstatě skoro všeho korejského), a s Misshou jsem vždy byla spokojená, ale u téhle masky mám smíšené pocity.

Plusy: 
  • cena (129,- Kč)
  • příjemná květinová vůně
  • vlasy jsem po ní měla skutečně hebké
Minusy:
  • aplikace - maska byla na mojí hlavu moc velká a těžká, snažila jsem se ji nasadit na hlavu v předklonu, abych do ní dostala všechny vlasy, ale neustále padala. Jakmile jsem se narovnala, nevydržela na místě ani na tu chvilku, abych jí přilepila lepítkem, které měla připevněné
  • skutečně se po masáži zahřála, což bylo zprvu příjemné. Po pár minutách mě ale začalo pálit na temeni, přesně v tom místě, kde cítíte, jak se vám vždycky nejvíce trhají vlasy a že jich tam máte nejméně (minimálně já ano). Jakmile jsem jí sundala (po deseti minutách jelikož pálení bylo k nevydržení) a smyla, zjistila jsem, že mám spálené temeno. Jako bych si spálila pěšinku na sluníčku, tak úplně stejně dopadla pokožka mé hlavy. Je to už pět dní a pokožku mám stále citlivou a pořád trošku pálí.

Upřímně jsem od této masky očekávala mnohem víc, na druhou stranu ale byla skutečně levná. Možná, že to byla jen moje přecitlivělost na nějakou určitou složku (složení najdete zde). Vlasy jsem po ní měla hebčí než obvykle, ale na úkor spálené pokožky hlavy.
Nejspíše si jí už nekoupím. Je mi líto, Missho, tvojí masku na vlasy už ne.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)