pondělí 2. května 2016

Pondělí 2.5.

Nazdárek lidi^^
Dnes jsem opět nakupovala v sekáči, chodím tam nakupovat už asi pravidelně :D A sehnala jsem tam věci připravené na rozstříhání a jiné úpravy, byl by zájem o to, abych z toho udělala video? Pravděpodobně stejně udělám, jelikož už mám stativ (ano ano ano!!!) a už v úterý večer se vracím zpátky domů :3 a do Prahy se vrátím až v pátek a to na malý okamžik, protože hned pojedu za tátou do Kolína a pak na cyklootvírák. Táta mi koupil nové kolo, tak uvidíme, jak mi to půjde :) vlastní jsem už několik let neměla a minulý rok jsem tuto akci absolvovala na tátově starým, tak se na to teď těším :3
Takže tedy pravděpodobně ve středu natočím nějaké DIY video a pak budu nejspíš vlogovat kola, tak se těšte :3
Poslední dobou se toho hrozně moc děje - asi před dvěma týdny jsem byla na přednášce Istituto Marangoni  o fashion designu, a motivovalo mě to jít dál. Možná se budou v nejbližší době dít zajímavé věci :3
Mějte se krásně, pa! :* :3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)