pátek 10. června 2016

Pátek 10.6.16

Long time no see, right?
Musím přiznat, že jsem úplně vyšťavená. Ještě zdaleka se zkouškama nekončím a mám pocit, že už nemůžu dál... Co bych dala za maturitu, kdy v půlce května byl klid a pak 4 měsíce volna.
Každopádně, už mi přišly všechny věci, které jsem objednala přes Cute (až na ty plavky, na ty ještě čekám). Nejvíc nadšená jsem rozhodně z těch mermaid legínů, ale taky současně nejvíc zklamaná, jelikož jsou úžasný, skvěle mi padnou a ještě k tomu dělají iluzi štíhlejších nohou, ale šupiny na nich jdou opačným směrem, tedy odspodu nohou nahoru. Je to teda jen detail, ale dost mě to rozčiluje a bála jsem se, že mi přijdou takhle :(

Jinak jsou ale opravdu kvalitně udělaný a mají vážně krásný detail/zdobení v podobě třpytivých teček, které vytváří šupinu.
Rozhodně by ve správném směru vypadaly lépe. No, napsala jsem na zákaznickou podporu Cute, tak uvidíme, jestli mi pošlou nové. *UPDATE* Nové mi nepošlou, ale dostala jsme zpátky peníze, tak přemýšlím, jestli si je objednat znova a doufat, že přijdou v pořádku, a nebo to přežít s těmahle? Co myslíte?

Jinak jak jsem ve videu říkala, že mi nikdy nepřišly ty podkolenky a ani mi nevrátili peníze, tak konečně se mi povedlo ty peníze dostat nazpátek. Je to sice jen 50Kč, což by mě nezruinovalo (pokud nejsem na konci měsíce a nemám týden do alimentů a tím pádem žiju na 25Kč a ano, stalo se mi to :D), ale i tak jsem ráda, že konečně pochopili, že objednávka na cestě od října skutečně nebyla.


 Jak se mi blíží začátek prázdnin (aspoň doufám), tak začínám přemýšlet nad tím, jak si předělám pokoj, jelikož už je načase. Jsem víceméně neustále kreativní a chtěla bych ho mít takový, jaký by odrážel mě samou.
Nějaký ten měsíc (rok?) dozadu jsem na plátno malovala tenhle obraz. Něco jako forma odbourávání stresu. Mamka říkala, že potom by se měl spálit, ale mně se tak hrozně líbil, že jsem si ho nechala. Dejte mi vědět, kdybyste chtěli vidět, jak jsem ho namalovala :)
(Vidíte ten nápis 3L? To bylo úplnou náhodou, ani jsem si toho nevšimla, ale pak se jedna z mých kamarádek zeptala, jestli 3L znamená 3 loseři - ona, já a ještě jedna jsme kamarádky už asi... 11 let a společně jsme takoví 3 loseři. To je další důvod, proč se toho obrazu nemůžu a nechci zbavit, připomíná mi naše loserovství)

A na závěr bych chtěla říct, že jelikož ráda dělám DIY projekty a v podstatě minimálně třetina mého oblečení je nějak upravená, tak začnu dělat na youtube novou show, kde budu upravovat oblečení :) Název: Předělávky, co myslíte? Zajímalo by Vás to? Ráda bych inspirovala více lidí k vytváření něčeho osobitého :)

Tento víkend vyjde letní DIY video a bude úplně roz-koš-ný! Těště se ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)